Poukázky v režimu náhradního plnění

Oslovte nás pro poradenství ohledně nákupu poukázek v režimu náhradního plnění.  

Pro koho je náhradní plnění určeno?

Zaměstnáváte v rámci Vaší firmy více než 25 zaměstnanců a plníte povinnosti
dle ustanovení § 81 zák. o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb.? Využijte nabídky výhodných služeb naší chráněné dílny a dlouholetých zkušeností s problematikou náhradního plnění:

  • Zajistíme vám dodávky náhradního plnění ve formě produktů, služeb, dárkových poukázek a benefitů, které můžete využít jak pro své zaměstnance, tak pro své obchodní partnery.
  • Pokud nakoupíte naše zboží a služby v režimu náhradního plnění, ušetříte na tzv. invalidní dani a splníte svou zákonnou povinnost vyplývající ze zákona č. 435/2004 Sb

  • Samozřejmostí je poradenství a klientský servis našich pracovníků, kteří Vám vysvětlí veškeré dotazy související s Vaším nákupem nebo náhradním plněním.

 

        

Více než Dodání od  Více než
15 40 400
let zkušeností ověřených dodavatelů produktů

 

Co je náhradní plnění za zaměstnance se zdravotním postižením? 

Náhradní plnění, neboli „náhradní plnění povinného podílu“. Náhradní plnění je způsob, jak se mohou zaměstnavatelé s více než 25 zaměstnanci podílet na povinném zaměstnávání osob se zdravotním postižením vyplývajícím z ustanovení § 81 zákona o zaměstnanosti č. 435/2004 Sb. 

Tento zákon říká, že organizace, které zaměstnávají více než 25 zaměstnanců, mají povinnost zaměstnávat minimálně 4 % osob se zdravotním znevýhodněním. Při nesplnění této podmínky si může zaměstnavatel vybrat, v jaké podobě bude náhradně plnit:

  • Odvodem finančního obnosu do státního rozpočtu.
  • Čerpáním náhradního plnění nákupem výrobků a služeb nebo zadáním zakázek chráněným dílnám, které mají více než 50% zaměstnanců se zdravotním postižením.
  • Kombinace předchozích dvou variant náhradního plnění.

Za nesplnění této podmínky je zaměstnavatel povinen odvést do státního rozpočtu za každou osobu se zdravotním postižením, kterou by měl zaměstnávat, ročně 2,5 násobek průměrné mzdy.

  • V případě, že sami nezaměstnáváte potřebný počet zaměstnanců se zdravotním postižením, můžete tuto povinnost splnit odebráním výrobků nebo služeb od organizací zaměstnávajících více než 50 % zaměstnanců se zdravotním postižením.
  • Pokud nezaměstnáváte dostatečný počet OZP, pomůžeme Vám situaci vyřešit a poskytneme Vám náhradní plnění v roce 2016 a také v následujících letech. 

 

Příklad výpočtu náhradního plnění pro rok 2016 


Celkový počet zaměstnanců Vaší společnosti: 100 osob
Z toho osob se zdravotním postižením: 0 osob
Potřebujete nahradit povinnost zaměstnávat: 4 osoby se ZP (100/25) 


Možnosti řešení zákonné povinnosti:

  • Zaměstnáte 4 osoby se zdravotním postižením Odeberete výrobky nebo služby za 4 osoby tzn.:
  • 4 x (7 x 25 903,- Kč)* = 4 x 181 321,- Kč = 725 284,- Kč (bez DPH) Odvedete do státního rozpočtu částku za 4 osoby tzn.:
  • 4 x (2,5 x 25 903,- Kč)** = 4 x 64 758,- Kč = 259 030,- Kč

* 7x násobek průměrné měsíční mzdy (1-3 čtvrtletí daného roku)
** 2,5x násobek průměrné měsíční mzdy (1-3 čtvrtletí daného roku) Pozn.: Průměrnou měsíční mzdu zveřejňuje ČSÚ. 

 

Jednoduché vysvětlení proč využít náhradní plnění?


Věříme, že i Vám se bude více zamlouvat varianta A/ a proto nás neváhejte kontaktovat pro poradenství a nezávaznou nabídku.

Rádi Vám pomůžeme s kalkulací a doporučíme vhodné řešení. 

 

A/ Objednané produkty a služby formou náhradního plnění

  • Nákup za 10 Kč + odvod 0 Kč (zákonná povinnost je splněna objednávkou)

  • Vynaložíte 10 Kč a šetříte 4 Kč na další rozvoj Vaší firmy

B/ Objednané produkty a služby bez náhradního plnění

  • Nákup za 10 Kč + odvod do státní kasy

  • Celkem vynaložíte 14 Kč

 

Co Vám nabízíme? 


Společnost Dárky do obálky je autorizovaným výrobcem poukázek Albert a také prodejcem a distributorem celé řady produktů, služeb a dárkových poukázek od desítek renomovaných společností v rámci segmentů:

  • Kancelářské stroje, potřeby a spotřební materiál
  • Pracovní pomůcky a oblečení

  • IT techniku, spotřební elektroniku, mobilní příslušenství a cloudové služby

  • Elektrospotřebiče, počítače, navigace, Led osvětlení

  • Prostředky a vybavení pro úklid a čištění, drogerii a chemii

  • Odbornou literaturu

  • Služby: Callcentrum, Helpdesk linku, cloudové služby a úložiště dokumentů

  • Dárkové poukázky, dárkové karty a certifikáty (Albert, Tesco, Kaufland, Sportissimo, Datart, Baťa a desítky dalších). Kompletní katalog partnerů naleznete na www.doobalky.cz. Veškeré dárkové poukazy, či karty je možné zakoupit v režimu náhradního plnění.

Společnost Dárky do obálky disponuje desítkami partnerských společností, která jsou svým obsahem i formou pevně spojena s programem společenské odpovědnosti. Tyto společnosti nabízí a poskytují komplexní program různých produktů a služeb pro osoby se zdravotním hendikepem. Většinu zaměstnanců tvoří zdravotně hendikepovaní občané. 


Neváhejte nás kontaktovat pro poradenství a kalkulaci přímo pro Vaší společnost. Rádi Vám pomůžeme.

 

Dárky do obálky a.s.

E-mail: benefity@doobalky.cz

Infolinka Dárky do obálky Tel.: +420 226 510 510

 

Děkujeme za Vaší přízeň.