Dárkové poukazy Albert

od 100 Kč vč. DPH
Běžná cena: 100 Kč
Katalogové číslo: 000008
Dostupnost: Skladem
Dodací doba: Do 6 dnů

Dárkové poukázky do prodejen Albert jsou Vám k dispozici v nominálních hodnotách 100, 200, 500 a 1000 Kč a slouží k úhradě libovolného zboží zakoupeného ve více jak 300 prodejnách tohoto řetězce. Dárkové poukazy Albert slouží také k úhradě pohonných hmot u čerpacích stanic Albert.

 

 

Počet ks:

O společnosti Albert Česká republika s.r.o.

Společnost Albert vstoupila na český trh v roce 1990 jako Euronova, a.s. a v roce 1991 otevřela svůj první supermarket Mana v Jihlavě, který byl historicky vůbec prvním supermarketem v České republice. V roce 1999 již provozovala hypermarkety Hypernova a supermarkety, které se přejmenovaly na Albert. V roce 2005 upevnil Albert své postavení na českém trhu převzetím 57 prodejen společnosti Julius Meinl. Aby se firma prezentovala jednotně, došlo roku 2009 ke sjednocení značky na Albert supermarket a Albert hypermarket. Dne 1. srpna 2014 byla uzavřena akvizice, kdy obchodní řetězec Albert převzal SPAR ČOS. Tímto krokem se tak stal jedním z lídrů maloobchodního trhu v České republice. V roce 2016 se Albert sloučil se společností Delhaize Group.

V současné době společnost Albert Česká republika, s.r.o. zaměstnává více než 17 500 zaměstnanců. Tímto se řadí mezi největší zaměstnavatele v zemi. Provozuje prodejny Albert po celé České republice. Řetězec Albert se v souladu se svou strategií důrazně zaměřuje na kvalitu a čerstvost potravin a na spolupráci s regionálními dodavateli. Zákazníkům rovněž nabízí širokou paletu výrobků pod vlastními značkami, v současnosti se jedná o tyto tři řady:

Albert Excellent: speciální sortiment nejlepší kvality

Albert: atraktivní a široká nabídka kvality srovnatelná se značkovými výrobky

BASIC: levné a přesto kvalitní výrobky do každé domácnosti 

Neustále se snaží vytvářet lepší podmínky k nákupu. V roce 2011 odstartoval projekt ONE, který zákazníkům hypermarketů Albert přinesl hodně novinek v podobě otevřeného tržiště s pestrou nabídkou ovoce a zeleniny, úseku čerstvých ryb, nově použitých materiálů, díky kterým se zákazníci cítí na prodejně příjemněji, a spoustu dalšího.

Řetězec Albert na sebe jako první na českém trhu upozornil unikátními marketingovými kampaněmi. Díky  spolupráci s mezinárodní iniciativou Vím, co jím Albert nabízí zdraví prospěšné potraviny pod vlastními značkami Albert Quality a BASIC. Společnost se rovněž zabývá zkvalitňováním komunikace se zákazníky. V roce 2012 spustila své oficiální stránky Albert ČR na sociální síti Facebook a v roce 2014 stejnojmenný účet na Twitteru. Albert vždy kladl velký důraz na sociálně odpovědné aktivity a na charitu. Pro zastřešení a utříbení strategie byl v roce 2009 založen Nadační fond Albert. Posláním fondu je podpora zdravého životního stylu dětí a jejich rodičů a podpora vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin. Nejúspěšnějším projektem fondu je Zdravá5. Jedná se o unikátní celorepublikový vzdělávací program určený dětem mateřských a základních škol, který je zaměřený na zdravý životní styl především v oblasti zdravého stravování a je poskytován zdarma.

 

Parametr Hodnota
Typ:

Napište Vaše hodnocení

Poznámka: HTML prvky nejsou povoleny

Pro tento produkt zatím nejsou žádná hodnocení.